MOTIVACE A ROZŠIŘOVÁNÍ PARTNERSKÉHO KANÁLU

Share

customer journey

Přemýšlíte, co je pro výrobce důležité? Chcete si s nimi vybudovat lepší vztahy klíčové pro úspěch?

S každým z výrobců je však třeba navázat trochu jiný vztah. Poradím jaký.

Přínos:

  • Nový, loajálnější a vzdělanější partnerský kanál
  • Zvýšení prodeje, rozšíření prodejního portfolia
  • Zlepšená viditelnost u partnerů – pro zákazníky

Program a co se dozvíte:

  • Definice cíle
  • SWOT analýza současného stavu
  • Vybrané postupy – jejich podrobný rozbor, nástroje pro zlepšení
  • Detailní plán pro následujících 6 měsíců
  • Kontrolní mechanismy

Další informace:

Místo – doporučuji využít externí prostory. Účastníci se v nich lépe odpoutají od každodenní rutiny. Je možné pokračovat i neformálním večerním setkáním. V případě zájmu mohu navrhnout partnerský program – podmínky, komunikaci, aplikace, pravidelný update.

UDĚLEJTE PRVNÍ KROK K ÚSPĚCHU

Mám zájem