MOTIVACE A ROZŠIŘOVÁNÍ PARTNERSKÉHO KANÁLU
Přemýšlíte, co je pro výrobce důležité? Chcete si s nimi vybudovat lepší vztahy klíčové pro úspěch?
S každým z výrobců je však třeba navázat trochu jiný vztah. Poradím jaký.
Přínos:
- Nový, loajálnější a vzdělanější partnerský kanál
- Zvýšení prodeje, rozšíření prodejního portfolia
- Zlepšená viditelnost u partnerů – pro zákazníky
Program a co se dozvíte:
- Definice cíle
- SWOT analýza současného stavu
- Vybrané postupy – jejich podrobný rozbor, nástroje pro zlepšení
- Detailní plán pro následujících 6 měsíců
- Kontrolní mechanismy
Další informace:
Místo – doporučuji využít externí prostory. Účastníci se v nich lépe odpoutají od každodenní rutiny. Je možné pokračovat i neformálním večerním setkáním. V případě zájmu mohu navrhnout partnerský program – podmínky, komunikaci, aplikace, pravidelný update.
UDĚLEJTE PRVNÍ KROK K ÚSPĚCHU